6 Ekim 2012 Cumartesi

Modern Kısa Saç Modelleri

Sizin İçin Seçtiklerim : uzun süre fön,boya ve diğer işlemlerden yıpranan saçlarımızı kestirmeye kıyamayız ama öyle kısa  modeller de  var ki şekilden şekile koyduğumuz uzun saçlarımızı bize aratmazlar.Saçlarımızın formu ne olursa olsun ister düz,ister kıvırcık ister dalgalı mutlaka saçımıza uyan ve bizi rahatlığa kavuşturan bir kısa saç şekli bulunabilir.
Her ne kadar 2012 olimpiyat kapanışında Beckham uzun dalgalı siyah saçlarıyla arabanın üstünde şarkı söylese de ona bu güzel havayı veren kısa saçlarıdır,onu başka türlü düşünemiyorum :)


  Ayrıca benim yüzüm yuvarlak saçlarım kısalınca daha da toplu görünüyorum diyenlere örneğim de budur işte.Kendine güvenen bir gülümseme ve yanakların saçın devamı gibi görünmesi ifadeyi yumuşatır
                  İşte favorim ; açık renk saça gidebilecek en harika modellerden biri,böylesi br fön,hem hiç uğraşılmamış gibi görünen doğal hem de saçın her teli özenle birbirinden ayrılmış gibi.
Yıka briyantinle yada jölele (sana kalmış) sonra çık yada otur o da sana kalmış :)
Saçların üst kısmı 80'lerin kabarık aslan yelesi havasında ama enseye doğru modern bir kısalık,saçların altından görünen esrarengiz gözler işte gerçek hava budur.

Sen gerçekten şeker kızsın ...

Katlı küt saç yorumu hiç bir zaman modası geçmez, eskimez saç'

Tipik ben burdayım diyen kadın saçı,lülerim,kışkırtıcı saç dalgalarım yok ama ben harika bir kadınım,yaşanmışlığa gel diyen kadın saçı :) Bence MUHTEŞEM...!

Her zaman bakım isteyen kısa saçlardan iki örnek,amaç rahatlığa kavuşmak değil ama ben saçıma dokunmadan edemem çok güzel saçlarım var onlarsız yaşayamam diyerek sürekli perçemlerle oynanan saç modeli :) Çok Şık amaaaaa....!!

Hiç yorum yok: